Lever een optimale service en anticipeer direct op gebruikersvragen met SAP CAI.
On-Demand diensten als Netflix en Spotify hebben de eisen van onze klanten en gebruikers enorm beïnvloed. Men verwacht met slechts één druk op de knop direct antwoord te krijgen op zijn of haar vragen. Ook het aanbod van leveranciers of diensten moet meteen voor handen liggen.
SAP Conversational AI (CAI) ofwel Chatbot speelt hier slim op in. Chatbots geven direct antwoord op veel voorkomende vragen zonder de tussenkomst van mensen. Wanneer de vragen te complex worden, dan zet de Chatbot de de klant automatisch door naar de juiste medewerker. Die medewerker helpt vervolgens de klant verder. Enkele vragen en acties die een Chatbot direct kan oppakken zijn:
Uiteraard zijn er een legio aan mogelijkheden en passende opties voor uw organisatie.
Het inzetten van SAP Conversational AI geeft u de volgende voordelen:
En zo zijn er meerdere voordelen te benoemen, voor u als organisatie.
En blijf op de hoogte van de nieuwste blogs omtrent Cloud ontwikkelingen